تعداد تلفات زلزله آذربايجان شرقي به 1000 نفر رسید
 
درباره وبلاگ
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 143189
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 152
تعداد آنلاین : 1

خبر گزاری ((پایگاه))

سایت رسمی امام خمینی

سایت رسمی مقام معظم رهبری

سایت رسمی آیت الله هامشمی رفسنجانی

سایت رسمی سید حسن خمینی

این صفحه را به اشتراک بگذارید
paygah,news

خبرگزاری (پایگاه) چرا کشته شدن شهروندان به چشم دولتمردان نمی‌آید؟

 

(تصاویر)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

 

 

 

 

  

 




Your Name :
Your Email :
Your friend:
Mail your friend:

Powered by weblogi.ir
این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت2:19---24 مرداد 1391
ندانستم که این دریا چه موج خونفشان دارد
تسلیت


عطا
ساعت2:18---24 مرداد 1391
وقاهت داره برای این نظام لااقل یک هفته عزای عمومی اعلام میکردیدنا مسلمونا

رسول د
ساعت2:16---24 مرداد 1391
تسلیت مارو هم پذیرا باشیدای هم مهین آذری و درود بر شما سایت پایگاه که خبر رسانی میکنید.


رضا
ساعت2:14---24 مرداد 1391
سلام علیکم
خسته نباشید
رضا هستم از خوزستان خواستم از طرف خودم و خانوادم برای عزیزان از دست رفته در اذربایجان و حومه تسلیت عرض کنم
زنده وپاینده باشید.


سعیده
ساعت2:13---24 مرداد 1391
سلام علیکم
خسته نباشید
رضا هستم از خوزستان خواستم از طرف خودم و خانوادم برای عزیزان از دست رفته در اذربایجان و حومه تسلیت عرض کنم
زنده وپاینده باشید


سعیده
ساعت2:09---24 مرداد 1391
سلام بر شما جناب مدیر.
میخواستم بدونم که چرا دولت عزای مومی
در کل کشور اعلام نکرد واقعا برای من یلی
عجیبه وقتی یک نفر از خودشون فوت میکنه چند روز بجز عزای عمومی تعطیل هم میکنن اما برای این ملت مصیبت زده تو تلویزیون دولتی خنده بازار پخش میکنن خدا از این دولت نگذره که تا این حد گستاخانه عمل میکنه با تشکر از شما جناب مدیر سایت خواهش میکنم مطلب منو حذف نکنید
باتشکر


عشق بسیج
ساعت2:03---24 مرداد 1391
من هم به نوبه خودم به جان باختگان این
حادثه تلخ تسلیت میگویم خدا صبرشان دهد
یا علی مدد


سنم
ساعت2:00---24 مرداد 1391
خدا رحمت شون کنه مصیبت بزرگی است

ناصر
ساعت2:00---24 مرداد 1391
سلام و تسلیت برای عزاداران هم وطن
امیدوارم خداوند به بازماندگان این حادثه
غریب صبر اعطا کند.

خدانگهدار


محمد رضا
ساعت1:25---24 مرداد 1391
الله اکبر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب